Perşembe, Eylül 18, 2008

Bu Maç Her Türlü Bizim

"Ronaldo oynasın ya da oynamasın fark etmez. United'ı yeneceğiz"

"Ronaldo'nun durumu nedir bilmiyorum. Zaten o konuyu pek düşünmüyorum. Geçen yıl başardıklarıyla dünyanın en iyi oyuncusu olması muhtemel. Birkaç aydır oynamıyor. Pazar günü onu sahaya sürerler mi, bunu bilmiyorum. Eğer bunu yaparlarsa, biz de bununla başa çıkarız. United'ın en güçlü haliyle başa çıkabilecek durumdayız. Maça zayıf bir kadroyla çıkmalarını istemeyiz. "


*Pazar günkü Chelsea-M.United maçı öncesi açıklamalarda bulunan Lampard.

11 comments:

pclion dedi ki...

Chelsea'liler "gider" yapmayı seviyor, Terry de Biliç için yapmıştı benzer bir açıklamayı Hırvatistan maçı öncesi...

Ögeday Karabulut dedi ki...

Çok sağlam bir Manchester Utd. taraftarı olmama rağmen bu maçı Chelsea'nin alacağına %95 eminim ne yazık ki...

İnşallah Manchester UTD alır da kapak olur bu cümle bana :)

ziggytheking dedi ki...

morardinho'nun öğrencisi olduğu nerden belli! :)

Adsız dedi ki...

bende iyi bir manuluyum ama bu mac chelsea nin o kesin. birde cr7 yuzunden sogudum artik takimdan o yuzden iyi bir manuluyum demem bile dogru olmaz.

musti336 dedi ki...

sırf bu açıklama yüzünden 3 kupona da chelsea'yi koydum.. bakalım.. (:

Şehzade Ali dedi ki...

Geçen sene neden söylememiş acaba bunları lampard efendi?
ronaldo gelsin başa çıkarmış...
haspam.

Ortega dedi ki...

musti336,

Kupon yanarsa, bize kızmayasın sonra

Derda KASAL dedi ki...

Bıraksın bu ayakları
o 2 kupanın çıkmaz acısı
biz seni efendi biliriz Frank !
akıllı ol alırız aklını ... :)

musti336 dedi ki...

ahahah.. canın sağolsun ortega..

Blogspor dedi ki...

Chelsea alırsa harika bir hafta beni bekliyor demektir :D

muhder dedi ki...

alan olmadı maçı. arsenal'e yaradı.