Çarşamba, Eylül 24, 2008

50

50..Chelsea, Jose Mourinho yönetiminde 2004-05 sezonunda şampiyon olduğunda, bundan önceki şampiyonlukları tam 50 yıl önceydi. Yani 1954-55 sezonuydu.

The Special One bir yandan bu Pazar oynanacak Milano derbisine hazırlanırken, bir yandan da sağa sola laf yetiştirmeye devam ediyor. Pietro Lo Monaco'yla girdiği ağız dalaşının ardından, rakiplerine saygısı olmadığı yönünde eleştirilen Mourinho," Alem buysa,kral benim" şeklinde bir açıklama yapmıştı. Tevazusunu göstermişti en klasından. Eksik olmasın.

Haberlere göre SKY muhabiri Massimo Mauro, Mourinho'ya soruyor:"Fabio Capello'nun Juve'de yaptığı 3 sezon şampiyon olma başarısını (3 scudetto-1971/72, 1972/73, 1974/75 -Juventus) tekrarlayabilecek misiniz?" Bunu sorarken de Mancini'nin İnter'de son 2 yılı şampiyonlukla kapattığını hatırlatıyor bir de tabii.

Jose yine kendinden emin bir şekilde cevaplıyor soruyu.
"Hangisi daha zor bilmiyorum. 3 yıl şampiyon olmak mı, yoksa Chelsea'de yaptığım gibi 50 yıl sonra takımı şampiyon yapmak mı?"

İnsanın hayatında kıyak geçtiği isimler olur. Bu kişilerin şımarıklıkları, laubalilikleri gözünüze fazla batmaz. Jose Mourinho bu kişilerdendir benim için. Ben de ona "The Special One" muamelesi yapanlardanım. Zengin patronunun ona sunduğu lüks imkanlar sayesinde Chelsea'nin 50 yıl sonra şampiyon olduğunu iddia edebilirsiniz belki.Ama Mourinho'nun kariyerini ve başarılarını bir kez daha incelemenizi öneririm. Sanırım o zaman Jose hakkındaki fikirlerinizi değişecektir.

4 comments:

Othello dedi ki...

Bilincli ya da bilincsiz yapiyor olsun. Sporun cok onemli bir kismi psikolojik oldugu icin bu tur aciklamalar bence isine yariyor.
Bazi yabanci takimlar bizim kisa devreli oyunculari belleyip onlari sinirlendirmeye calisir. Asagi yukari ayni hesap.

kartalsafa dedi ki...

t..agını yiyim mourinhom

Adsız dedi ki...

3 sezon arka arkaya demissin,
1971/72
1972/73
1974/75. Iftara bir saat kala ben mi israrla yanlis okuyorum?

Ortega dedi ki...

Yok yok..Doğru diyosun. 3 yıl üst üste değil tabii, ben yanlış yazmışım.

Az önce metnin orjinaline tekrar baktım, yanlışlıkla "üst üste" kelimesini ben eklemişim.