Salı, Eylül 09, 2008

250

"Oldukça ilginç bir açıklama, hatta tam bir taraftarın yapabileceği türden bir açıklama. Ben beyefendi ile tanışmadım. Bahsettiği rakamlar olağanüstü. Böyle bir harcama futbol sektörünü tam anlamıyla ters-yüz eder. Bu rakamlarla ciddi olduğuna inanamam. Biz futbolcularımızı satmak için kesinlikle piyasada değiliz. Her türlü teklife de Sir Alex Ferguson ile karar veririz. Ben şu anda bu duruma gülüp geçiyorum"*

*
Moneychester City'i satın alan Sulaiman Al-Fahim'in "250 milyon dolar verip, Ronaldo'yu alacağız" açıklamasına M.United'ın başkanı David Gill'in yaptığı yorum..

1 comments:

Adsız dedi ki...

Moneychester City süper bir benzetme olmuş. Bunca sene futbol piyasasını tesr-düz eden kişilerden tokmağı daha kuvvetli biri çıkınca böyle açıklamalar duymak hoşuma gitmiyor benim.