Cuma, Ağustos 15, 2008

Serhat Akın Kocaelispor'da


Kulübümüz bugün itibari ile Serhat Akın ile 1 yıllık anlaşma imzalamıştır. Başkanımız Serhan Gürkan ve yöneticimiz Murat Karayel'in Serhat Akın'ın menajeri ve avukatı ile İzmit'te yaptığı görüşmeler neticesinde 1 yıllık anlaşmaya varmıştır.

Kocaelispor'un Web Sitesi'nde böyle duyurulmuş haber. Her ne kadar o meşhurAdana deplasmanında sorun çıkarsa da, Serhat'ı iyi hatırlayacağım. Serhat deyince aklıma Beşiktaş derbileri ve 6-0 biten Galatasaray maçı geliyor.

Kadıköy Boğası'
nın yolu İzmit Körfezi'ne düştü bu sefer. Bu transfer iki taraf için de hayırlı olur umarım. Bir ara medyada Serhat'ın Galatasaray'a ya da Beşiktaş'a gideceği yazılmıştı. Artık bu fikirler(imiz) gerici bulunsa da, Serhat Akın Fenerbahçe'yle güzel diyorum..yakışmaz ona siyah-beyaz yahut sarı-kırmızı..

Umarım 1 yıl sonra Boğaz'ın karşı yakasına gidip de, bizlere ayıp ettin Serhat yazıları yazdırtmaz burada.


3 comments:

Beercholic dedi ki...

kocaeli'de oturuyorum, dün sezon açılışlarına gittim. Xanthi ile maç yaptılar. Serhat Akın ve Serdar Kulbilge ile hasret giderdim. Serhat'ı tribüne çağırırken hoş geldin serhat diye bağırdılar. Skor mu? 2-1 yenildi kocaeli! Ben mi? Ben zaten Gülşen için gitmiştim...

Adsız dedi ki...

yerkürenin şüphesiz en antipatik futbolcusu. bol bayern münih doktorlu bir kariyer diliyorum kendisine kocaeli'nde..

Ortega dedi ki...

Beercholic,
Gülşen nasıldı? Onu anlatsaydın :D