Çarşamba, Ağustos 06, 2008

Evladıma Miras Bu Sevda


BABAMDAN MİRAS BU SEVDA...

Günlerdir erteliyorum bu veda yazısını yazmayı...

Bu yıl ACIBADEM FENERBAHÇE VOLEYBOL takımında bana görev düşmedi. 2 yıldır büyük bir gururla ‚sevgiyle ‚sevinçle giydiğim voleybol takımı formasını diğer arkadaşlara emanet ediyorum. Fakat babamın Fenerbahçeye gelip‚bu takımda dünyaya gözümü açtığım günden itibaren giydiğim SARI LACİVERT taraftar formasını her zaman giymeye devam edeceğim.

Bana ilk geldiğim günden beri destek olan ‚saha içinde ve saha dışında desteklerini hep gösteren sizlere herşey için teşekkur ederim. 2 unutulmaz sene ve her sporcuya nasip olmayacak anlar yaşattınız bana.

Bu formayla geçirdiğim 2 sezon boyunca‚taraftarı oldugum bu takıma ve bu taraftara hizmet etmekten mutlu oldum ve gurur duydum.ÇUBUKLUNUN değerini ve hakkını sonuna kadar vermeye çalıştım ‚terimin son damlasına kadar bu forma ve kazanmak için oynadım. Şampiyonluk sözümü tutamadım ‚ama sözüm SÖZ... Sözümü tutacağım!

2 sezondur ÇUBUKLUYLA aldığım EN İYİ PASOR ödülünde sizlerinde çok büyük emeği var,tekrar teşekkurler....

Bu 2 senede emek veren ‚destekleyen ‚ bizimle üzülüp bizimle sevinen herkese takımım adına da binlerce kere teşekkur ederim.

Yazdığınız ‚yaptığınız herşeyi takip etmeye çalışıyorum. (Bu transfer doneminde de pelinin gidişine inanmak istemiyorum diyenlere de‚ pelin gitmeli diyen herkese de beni düşünüp zaman harcadıkları için teşekkur ederim‚ herşeyi okudum )


BİR GÜN GİRSEK BİZ MEZARA
GÖZÜMÜZ KALMAZ ARKADA
EVLADIMA MİRAS BU SEVDA....

diyerek beni mutluluktan ağlattığınız ‚babamın ruhunu şaad ettiğiniz o günü asla unutmayacağım...
geldiğim günden beri hep söylediğim gibi...
BU TAKIMI VAZGEÇİLMEZ KILAN RENKLERİ DEĞİL SİZİN GİBİ BÜYÜK TARAFTARI

HAKKINIZI HELAL EDİN...


PELİN ÇELİK

***

Ne diyelim? Fenerbahçeli sporcuları bu takımdan göz göre göre uzaklaştırmak, oralı olmamak.. Aynen devam edin bu kafayla Fenerbahçe'nin değerli yönetim kurulu..nereye kadar gideceksiniz bakalım..

1 comments:

Donnie Brasco dedi ki...

yok artık
Peliço nasıl gider ya
şakadır şaka
olmaz öyle şey