Çarşamba, Temmuz 30, 2008

...

Bugüne kadar Güngören'de hiç işim olmadı..Terör saldırısının olduğu sokağa hiç gitmemiştim. Güngören benim için yakınlarından geçerken tabeleda ismini gördüğüm bir yerdi sadece.

Pazar gecesi o hain saldırı olduğunda tv.den uzakta bir yerdeydim. Gecenin 2sinde tv.yi açtığımda tam olarak ne olduğunu anlamadım. Ertesi akşam ana haberlerde izleyince, ne kadar kalleşçe bir saldırı olduğunu gördüm..

Her haber saatinde hayatını yitiren bir vatandaşımızın hikayesini izledim...3 yaşındaki Aleyna'dan tut, henüz doğmamış çocuğuyla ölen Filiz İkiz'e kadar..

İnsan hiç tanımadığı kişiler için gözyaşı döker mi? Bu soruyu daha önce yine bu sayfalardan sormuştum. Terörist saldırılar neticesinde şehit olan askerlerimiz içindi o soru..Bu sefer senin benim gibi sivil olan, o an sadece o caddeden geçen, her şeyden habersiz masum insanlarımız için soruyorum bu soruyu... Duygularını gizlemeye çalışan, kolay kolay ağlamayan bir insanımdır..ama bu sene kendimi iyice kaybetmeye başladım bu tip olaylarda. Metanetli olmak gerek, teröristleri sevindirmeyelim diyorlar haberlerde..N'apalım arkadaş? Durmuyor, kendiliğinden akıyor bu gözyaşı denen meret..

Bir kez daha görüldü ki terör denen namert şey; dil, din, ırk, cinsiyet, yaşlı, genç ayrımı yapmadan alıyor canları..

Bu hain saldırıda hayatını yitirenlere Allah rahmet eylesin diyorum..mekanları Cennet olsun..

0 comments: