Pazartesi, Temmuz 21, 2008

24

24 desem aklınıza ne gelir? Bir günlük zaman dilimini belirleyen rakam mı? Yoksa Jack Bauer mi? ya da başka bir şey..

Bugünlerde 24 denildiğinde aklıma gelen şey, 1 yıl, 2 farklı okul ve bölüm geliyor benim aklıma..

Kocaeli Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı bölümünde bu dönem İstanbul'dan sadece sınavlara gelip giderek aldığım ders sayısı 11.. Marmara Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği Sertifika Programı'nda aldığım toplam ders sayısı ise 13.. Etti mi sana 24..

Sene başından beri, şu 24 dersi verdiğim günü görebilecek miyim acep der dururdum. Çalışınca oluyormuş, siz de çalışın gibi didaktik mesajlara girmeyeceğim. Heyecan yapmayın. Sadece fazlasıyla kişisel olan blogumda, okuyucuyla bunu paylaşmak istedim. Her ne kadar bu sayfaya futbol blogu muamelesi yapılsa da, kişisel bir olaydır gözümde.

Bundan sonrası için bazı planlarım var elbet. Öte yandan, 3 ayrı meslek dalından 3 ayrı iş teklifi geldi. Biri eğitimcilik, biri tercümanlık, biri de medya ile ilgili..Bakalım önümüzdeki günler neler gösterecek.

6 comments:

Ömer dedi ki...

Ben olsam medyayi secerdim.

Adsız dedi ki...

sagopanın şarkısı vardı 24 diye.o aklıma geldi :) ben pascalMurat bu arada :D:D

Adsız dedi ki...

Bize ne birader senin aldigin ders sayisindan..Bize 24 dizisinden ozellikle Elisha Cuthbert'den haber ver,onu anlat..Off Kim of..Ne vardi gittin diziden.. :s

Adsız dedi ki...

Hee bu arada is olayinda da ben de omer'le ayni gorusteyim...Medyayi sec bence de..

ultras/Movement dedi ki...

Medya tahmin ediyorum senin de seveceğin bir iş olacaktır ama ilk asamada seni maddi olarak tatmin etmez. hata bir 5-6 sene maddi olarak tatmin etmez. eğitimcilik olarak ise özel sektorden uzak dur derim.kpss girmişsindir, onun neticesini bekle derim. özel sektorun acıması yok, senin yaptığın işten çok yoneticilerle olan muhabbetin-yalakalığın-ön planda...tercümanlık konusunda bir fikrim yok...
nacizane fikirlerim...

Santiago dedi ki...

Medya su anda hep içinde olmak istedigin sektor oldugunu biliyorum.O yuzden onun içinde olman zor yanları olsa bile istedigin bir iş oldugu için digerlerine gore seni basarılı kılacaktır...