Salı, Haziran 17, 2008

Per Mertesacker

Dün gece Almanların, Avusturya ile yaptığı maçı izlerken bir kez daha anladım ki, çok karizma bir isim bu. Tonu hoşuma gidiyor sanırım.. Per Mertesacker...

Bir anlamı var mıdır bilmem. Lisede 2, üniversite de 4 yıl Almanca dersi aldım, ama tatil beldelerinde Alman hatunlara yaptığım "İch kann nicht Deutsch sprechen" esprisinden öteye gidemedi bir türlü Almancam.. Okuduğumu anlıyorum ama (böyle bir geyik vardır ya hep..)


Per Mertesacker..Adın yeter be abi. Bir defans adamına da ancak bu isim yakışırdı. Bir aralar da kafayı Zoltan Gera'ya takmıştım. Karizmatik topçu isimleri diye bir liste çıkarırsam, bu iki ismi tepelere eklerim hemen.

6 comments:

Adsız dedi ki...

iyi ama uzun.

alperensaylar dedi ki...

zoltan sebeszcen vardı, juan roman riquelme de karizmatiktir ama bana sorarsan da en karizmatiği hep franz beckenbauer olmuştur. "beckenbauer" derken bile adamın karizma olduğunu anlıyorsun:)

aethewulf dedi ki...

almanlar böyle topçular çıkartıyorlar, ben de bir zamanlar karl heinz riedle ismine takmıştım, insanın söyledikten sonra bismillah çekesi geliyordu. ufak bir detaysa şu, bu isimlerle harika sahte quoteler üretilebilir. isim bir anda sözü derinleştiriyor.

"özgürlük bir insanın yapabileceği hataların toplamıdır"
karl heinz riedle

Adsız dedi ki...

vennegoor of hesselink

üstüne tanımam...

Adsız dedi ki...

tek geçerim:
emilyo butragenyooo!!!

bunlar da güzel:
bastian s(z)ıvayşıtayger
bütün italyan topçu isimleri.. ama özellikle pierluici kasiragi

anti dedi ki...

"per merkez hakem" gibi geliyo bana ismi hep