Salı, Haziran 17, 2008

Kibir

John Milton: "Vanity, definitely my favorite sin."

Şeytanın Avukatı filminde böyle geçiyor replik.Terim yaptı yine yapacağını.İşte bu yüzden bu adamı sevmiyorum. Bi de Fenerbahçe'yle adı geçiyor, daha da rahatsız oluyorum. Aşağıdakiler dünkü basın toplantısından..

* 70. dakikadan sonra bütün yazdıklarınızı çöpe atmanız kolay değil. Bu rahatsızlığı verdiğimizden dolayı özür diliyoruz.

* Ben sizin tarafınızda olsaydım, takımın başında Terim olduğu için her an herşey değişebilir derdim. Ama siz der miydiniz bilmiyorum.

*
Aslında Mevlana'dan güzel bir 4'lük ayırmıştım ama arkadaşlarım beni durdurdular.

8 comments:

Adsız dedi ki...

imparator, gene cuk diye oturtmuş. ee imparator da böyle olunuyor zaten.

yahya miraz

Yağız Gönüler dedi ki...

mevlana'dan o 4 repliği güzel bir fotoyla bekliyoruz.

peralta dedi ki...

ya bu adam varya insanı milli takımın galibiyetine bile sevindirtmez.. bu böyle bir adam.

yaptığı oyuncu değişiklikleri falan tamamen yanlıştı maç içerisinde. şansı yaver gitti, şükürler olsun kazandık. ama...
ama işte, hep bir "ama" var fatih terim varsa..

forest11c dedi ki...

adam ayar verme makinası

Adsız dedi ki...

bu adam kadar egoları yüksek başka bir teknik direktör varmıdır acaba..
bu kadar kendini beğenen , başka biri daha yok sanırıyorum..

sen kalk 240 dakika hamit i sağ bek oynat son yarım saat orta sahaya al , adam 3 asist yapsın maçı kazan...
bunun taktikle motivasyonla inançla açıklanabileceğini sanmıyorum %100 türk işi şans..
şimdi geride kalan 240 dakikaya mı yanalım yoksa 240 dakika bunu göremeyen teknik direktöre mi bilemedim gitti..

Taylanov dedi ki...

Hırvatistan 4'lerse o zaman okur artık o dörtlüğü kendi kendine..

muhder dedi ki...

bilic okutabilir dörtlüğü terime

Protanopia dedi ki...

Italya ligine gidecek ya buyuk ihtimal, orda Morinho'yla bol bol kapisir Terim. Laf yarisi manyak eglenceli olur. Sahadaki mucedele oyle gozukmese de...