Pazartesi, Haziran 23, 2008

Beni Milan'a Satın

Adriano Gallani yaptığı son açıklamasında "Ya Adebayor'u alacağız ya da hiç kimseyi" demiş. Arsenal cephesi oyuncuyu satmayı düşünmediklerini söylemiş. Berlusconi'nin transfer görüşmesi için randevu talebine de, şu an hazır değiliz mesajı vermişler. Kızını vermek istemeyen, naz yapan baba triplerindeler sanki..Tabi bunların hepsi bizim spor medyamızda okuduğumuz türden rivayetler.Hatırlatmak da fayda var.

Barcelona'nın da oyuncuyu alma girişimlerinde bulunduğu iddia edilmekte. Bir rivayete göre bu transfer için vermeye hazır oldukları meblağ 28 milyon avro.

İtalyan Tuttosport gazetesi ise Adebayor'un Arsenal yetkililerine "Barça'ya gitmek istemiyorum, beni Milan'a satın" dediğini yazmış. Haberin detayında Milan'ın 31 milyon avroya bu işi bitirebileceğini iddia etmişler.

Wenger'in bu olası transferle ilgili yorumlarına rastlamadım şimdiye dek, fakat Adebayor giderse B planı vardır öyle sanıyorum. Zaten geçenlerde Daliy Mail, Wenger'in Santa Cruz'u alma girişiminde bulunacağını yazmıştı. Lakin karşısında bir rakibi olabilir bu sefer..O da Alex Ferguson..

1 comments:

biggins dedi ki...

Ya şu Galliani'nin ağzından ne zaman olumlu birşey duyacam. Bu gidişle bu yılda fitil olacaz. Bu arada Adebayor'un İtalya'da iş yapıp yapmayacağı konusunda hala bir fikir oluşmadı kafamda..