Çarşamba, Mayıs 14, 2008

Kalmaya Niyetli Gibi

“Kalmak istiyorum ve umarım kalırım. Önümüzdeki günlerde yöneticilerle oturup konuşacağız. Ancak bu, ‘Kezman gidecek mi, kalacak mı’ ile ilgili değil. Sadece geride kalan sezonu konuşup, görüş alışverişinde bulunacağız”

“Türkiye’ye gelmeden önce, Avrupa’daki başarısı nedeniyle Galatasaray’ı daha büyük sanıyordum. Avrupa’da görüş bu yöndeydi. Ama buraya gelince bunun tam aksini gördüm. Avrupa’da Galatasaray lehine olan durumu bu sezon değiştirdik. Şimdi artık herkes Fenerbahçe’nin daha büyük olduğunu söylüyor. Devler Ligi’ndeki başarı yüzünden lig ikinci planda kalmış olabilir. Semih ile çok farklı oyuncularız. Bu yüzden birbirimizi tamamlıyoruz. Birlikte oynayamadığımız için çok üzgünüm. Ümit Karan çok tehlikeli bir oyuncu. Defansı yoruyor. Çift forvetli sistemde onunla birlikte oynamak isterdim.”

* DHA'ya verdiği röportajdan seçmeler..Bizden aldığı parayı Avrupa'da kolay kolay alamayacağı gerçeğini de hatırlatalım.

4 comments:

İlker Yılmaz dedi ki...

kezman kadar tribünlere oynayan bir oyuncu görmedim. bir yanım gitsin diyor, bir yanım da ulan belki iyi olur diyor. mantık çerçevesinde gitmesi şart.

Adsız dedi ki...

şirin gözükme çabaları bunlar.

mrcool dedi ki...

Şl de oynayacak ve bu parayı verecek takım bulamaz tabii kalmak ister köfterhor..

Adsız dedi ki...

böyle düşünmeyin çoğu kız taraftarlar kezman için tuutuyor