Cuma, Mayıs 30, 2008

Haybeden Gerçeküstü Lakırtılar #9

* İnsan alemde hayal ettiği müddetçe yaşar - Yahya Kemal Beyatlı

*
Yarın öğlen saat 2'de grup çalışması için Marmara Üniversitesi Göztepe Kampüsü'nde olmam gerekirken, ben daha üzerime düşen görevi yapmadığım gibi, İstanbul'da bile değilim..Düşünün komediyi..Bu satırları İzmit'ten yazıyorum, hani o bir türlü sevemediğim şehirden..

* Kurtlar Vadisi dizisini izlerken beni arayan ve yaklaşık 20 dk. telefonda meşgul eden dişi kişiliğe de ne desem bilemiyorum..

* Haftada 2 gün, 3 sınıf ortaklaşa amfide derse giriyoruz.Bu ne demek? 180 kişi aynı anda orada oluyor demek.. ve bu 180 kişi arasında 10 erkek var.Gerisini sen hesapla...

* Aylık akbil gibisi yok.Ben bunu bilir bunu söylerim.

* Peki ya okuldaki hocalarımdan birisinin bana, "Ariel Ortega sen misin?" demesi ?

* Kadınları anlamamak gayet normal ama bunu yeryüzünde ilk fark eden kişiymiş gibi böbürlenmek anormaldir..

* Bazen tuvaletlerde görüyorum. İşini bitiren bazı hemcinslerim ellerini yıkamadan çıkıyor. Bana ne deyip geçemiyorum. Ne iş yaptıklarını bilmek isterim yahut gün içerisinde tokalaşma ihtimalimizi..Sevdiklerinin halini düşünmek istemem ama..

* Bazı hatun kişiler kadın ruhundan çok iyi anladığımı söylüyorlar. Bunu bana değil, ona anlatın be canlarım..Öyle olsa 10 yıllık mazi, iki lafla bitmezdi herhalde.

* Şu kapalı alanlarda sigara yasağı devreye girdiğinden beri ne kadar mutlu mesut oldum anlatamam. Ciddi bir sigara düşmanı değildim ama kafelerde, sigara tiryakilerinin tacizkar dumanları olmadan oturmak zevkliymiş.

* Bardakta Mısır olayı beni kendimden geçirdi son zamanlarda. Ben böyle değildim arkadaş. Popüler bir şeye bu kadar çabuk bağlanmazdım eskiden. Ulan komprador uşakları..beni de bitirdiniz en sonunda.

* Bazı ortamlarda (gerek sanal, gerek banal hayatta) otorite gibi görülmek garip bir duyguymuş. Bunu iyice anladım. Kendimi tanımasam, "vay arkadaş, ben neymişim" diyecem nerdeyse.

* Doğru yerde doğru zamanda olmak çok önemli bir şey. Bundan 2 ay önce peşinde koştuğum ama daha sonradan parmağında yüzük olduğunu öğrendiğim hatun, sevgilisiyle ayrılmak üzereymiş. Bunu şu an umursamıyorum ne yazık ki..Hayat işte.

* Öte yandan; aşık oluyorum eyvah, yerimde duramıyorum..

* Sen temizsin oğlum. Söylüyom bak en fazla sen kirlenirsin, biz artık bu saatten sonra kir göstermeyiz. Asım/ Organize İşler

1 comments:

Beercholic dedi ki...

İzmit'te oturduğumu baştan belirteyim, kaçın lan kaçın doğma büyüme burdayım hala bir faydasını göremedim.. Forza İstanbul efendim :D