Çarşamba, Mayıs 07, 2008

Beni Dertlere Düçar Eyledin


"nikahına beni çağır sevgilim
istersen şahidin olurum senin
bu adam kim diye soran olursa
eski bir tanıdık dersin sevgilim

hayaller kurardık biz yıllar önce
hiç yoktu hesapta ayrılık bizce
bilirsin ne kadar görmek isterdim
beyazlar içinde seni öylece

garibin biriysem sevemez miyim
aşkla karın doymaz diyen ben miyim
şimdi çok zenginsin ben aynı garip
sana bir buket gül veremez miyim

nikah masasına oturdun işte
dayanmak çok zormuş böyle sevince
sana mutluluklar sözüm kardeşçe
at artık imzanı git bir an önce" ...

***

Ulan evlendiği adama bak yahu..Evlilik fotoğrafıyla ilgili dergi kapağını buraya koymaya içim elvermiyor. Merak eden varsa buradan yaksın..

Yaşamak istemem artık aranızda..

10 comments:

alperensaylar dedi ki...

jamel debbouze di mi? 1.50 mi 1.40 mı ne:D, ne bulduysa artık onda

Unknown dedi ki...

cidden yazık.

Flying Dutchman dedi ki...

Hahhahhaahha, hahaahhahahaha

Ya inanmıyorum Jamel'le mi evlenmiş bu kadın. Amelie'deki özürlü bakkal çırağı, Asteriks'teki Temelyus

yere yatıp gülesim geliyor :)))))))

Bu işi kan temizler bilmiyorum, seni direk Fransa'ya alalım.

Yalnız hakkaten çok şaşırdım ya.

Capitcao grande dedi ki...

Evlenecek bu adamı mı bulmuş ? adama bak ya :)

Coskun Celik dedi ki...

Valla Ortega üzüldüm senin adına ama sanırım karılar kendilerini güldüren erkeklere veriyorlar tezi bir kez daha gerçekleşti.
Neyse ki ve yanilmiyorsam müslüman bir kardeşimiz Jamel:)
Bu arada kendini ickiye verecek olursan haberimiz olsun, eslik edelim sana:)
Coskun

Adsız dedi ki...

guzelmiş :d

NYG dedi ki...

lisede birlikte olmuşlar üstüne kalmıştır :)

ulan git dala tak bu ne ya...

baha dedi ki...

Lucien neler yapmis ya :))

demek ki keramet boyda degilmis..

baha dedi ki...

bu arada fotografta diz cokmus sanirim Melissa Theuriau..

biggins dedi ki...

Ortega, çirkin-güzel kavramları her zamanki gibi yine galip...

Yalnız olayı okuyunca uçan hollandalının verdiği reaksiyonları bende verdim :)))