Salı, Nisan 29, 2008

Rezaletin Böylesi

Fenerbahçe tribünlerinin son yıllardaki tutan en güzel sloganıdır "Hep destek tam destek" kelamı..Bu bir..İkincisi "Yaşam biter, destek asla" sloganını düstur edinen bir grubun üyesidir bu blogun yazarı. Şimdi tüm bunların ışığında yapılan bu salaklığı savunacak değilim, ancak şöyle bir şey oldu:yenilginin ardından ne tv.ye baktım ne de nete..Jordan reis haber verdi bana durumu mesaj atarak. Olayı bilmediğimden, daha çok klasik bir küfürleşme olmuştur tahminiyle ve de mağlubiyetin verdiği moral bozukluğuyla "hak etmişlerdir" demiştim ona.. Sonra maçın ertesi günü bloga yazı girerken hala görüntüleri izlemediğim için, taraftar her zaman haklıdır yazdım buraya. Akabinde yazıyı yayımlar yayımlamaz (bu nasıl bir cümle oldu yaa) videoyu izledim ve yanlış bir yorum yaptığımı fark ettim. En iyisi yazıyı geri alayım derken, 2 yorum ve bir mail geldiğini gördüm. Bu ne hız be abi? diyorum buradan o kardeşlerime. Sonra tekrar döneyim mevzuya. Bu hareketin savunulacak hiçbir yanı yok elbette. İyi gün-kötü gün dostu taraftar ayrımı bu gibi hadiselerde belli olur. Takıma tarihinin en başarılı performansını yaşatan topçulara yapılan bu muamele reva mıdır? Alex'in yaşattıkları ortadır, Kezman'ın en masum olduğu maçlardan biridir, kaldı ki öyle olmasa bile bu saçmalığa sebep olmamalıdır..

Haa..bi de "Are you player?" rezaleti var aslında ama en iyisi mi ona hiç girmeyeyim..

4 comments:

Beercholic dedi ki...

2 gündür söylüyorum tekrar söylememede bir sakınca yok, böyle taraftarın allah belasını versin!

muhder dedi ki...

mağlubiyet kafama takılmadı bu olayın kafama takıldığı kadar. olmaz,olamaz. yapılamaz böyle birşey yahu. bunca yaptığından sonra zicoya laf etmek ne kadar manasızsa bu hareket de o derece manasızdır. 90ların başındaki tek maçlık taraftar psikolojisinden tam sıyrıldık derken bu olay pek de iç açıcı olmadı her ne kadar yapanlar 3-5 kendini bilmez olsa da.

Adsız dedi ki...

aslında en iyi cevabı kendisine "are you player?" diyen adama kezman verdi : "are you man?"

Adsız dedi ki...

Akıllı yaz birader akıllı,geri vites yapmanın manası yok... :)