Çarşamba, Nisan 09, 2008

Liverpool 4 Arsenal 2

Şampiyonlar Liginin son yıllardaki en başarılı takımı belki de Liverpool. Dün akşam maçı izleyemedik ama skorun sürekli değiştiği şeklinde gelen haberler oldukça heyecanlı bir maç olduğu izlenimini verdi haliyle. Kırmızıların turu atlayacağını düşünüyordum. Yanılmadığıma sevindim. Arsenal'in gençlerinin daha öğrenecek çok şeyi var..

Colin Kazım maç sonrası Uefa'ya röportaj verirken, Chelsea'nin kupayı almasını istediğini söylemiş. En azından Şampiyona elendik deriz hesabı. Ben öyle düşünmüyorum. Madem Fenerbahçe çeyrek finalde takıldı kaldı, kupadaki diğer desteklediğim takım Moskova'da şampiyon olsun istiyorum..Bunu daha önce yapmışlardı, yine yapacaklar..

5 comments:

Ömer Şahin dedi ki...

Aksine Kazım Arsenal taraftarı olduğunu ve Arsenal'ın kupayı almasını istediğini belirtmişti bildiğim kadarıyla. Maçtan sonra ağız değiştireceğini sanmam.

Ortega dedi ki...

"I hope they win it so we can say we were beaten by the champions,"

demiş Kazım Kazım.. Bu da linki; http://www.uefa.com/competitions/ucl/news/kind=1/newsid=681037.html

Belki de kolpacılık yapmıştır. Ülke topraklarına giren topçular, sapıtıp bukalemun gibi oluyor zaten renk tercihleri konusunda. Herkese yakınım mesajı falan :)

Othello dedi ki...

Ah Toure ah...

Ömer dedi ki...

Biz de Liverpool mu alsin isteyelim? Olabilir aslinda..

Bu arada bu gavatlari CL'de en son yenen de biziz.. Hatta yenen 2 takimdan biri biziz..

voodoo girl dedi ki...

ben liverpool istiyorum ama o sebepten değil. ne sebepten onu da bilmiyorum gerçi.