Pazar, Nisan 13, 2008

Kıskanmak Böyle Bir Şey Olsa Gerek

Evet evet..Kıskanmak tamamen böyle bir şey olsa gerek..Aşağıdaki yazıyı okuyun ve sonra neden kıskandığımı anlayın..

ORTEGA BANA PAS VERDİ

Eski blogdan bazı yazıları tekrarlıyorum.

Yine Avusturya kampı. Hertha Berlin’le oynayacağız (maç 2-2 sonuçlanacak). Ortega kampa geç katıldığı için takımla birlikte taktik antrenmanlara çıkmış değil daha. Lorant onu yedek soyunduruyor. Her zaman olduğu gibi ilk onbir ayrı, yedekler ayrı çalışıyor. Ve yine her zaman olduğu gibi yedekler, ufakken ‘ortada sıçan’ büyüyünce de ‘beşe iki’ diye adlandırdığımız topla oynama durumundalar. Ortega, Fatih, Erman, birileri daha var işte. Bendeki fotoğraf makinası daha çok oyuncak tadında bu nedenle sitede Dodo’nun fotoğraflarını kullanıyoruz çoğunlukla. Ben daha çok röportaj özel foto durumundayım. Ortega zaten çok kişiyle anlaşamıyor, italyanca konuşuyor benle. Ben fotoğraf çekiyorum orada onlar beşe iki.

Sonra bir pas veriyor Ortega bana, ben de iade ediyorum, ‘Abi ben de biliyorum topa vurmayı’ durumundayım havadan atsa röveşata, olmadı dömi vole denerim yani.

Sözün kısası Ortega bana da pas veriyor. Soruyorum aranızda bu yazıyı okuyan kaç kişi Ortega’dan pas aldı? Yaaaaa.

HayatımFenerbahce.com

0 comments: