Çarşamba, Nisan 16, 2008

En İyi Marş

İspanya’da yayın yapan Radyo Marca, Şampiyonlar Ligi boyunca çalınan marşlar içinde gerek yorum, gerekse kulağa hoş gelen ritim açısından Fenerbahçe marşının en güzel olduğuna karar verdi. Oylamada Liverpool’un “You will never walk alone” şarkısı 2. seçildi. Barcelona marşını en kötü seçen taraftarlar, Fenerbahçe marşının seyirciyi coşturduğunu, Türkçe dili kullanılmasına rağmen kelimelerin kulağa yabancı gelmediğini belirtti. Radyo Marca’nın sürekli çaldığı Fenerbahçe marşını günde 1.5 milyon kişinin dinlediği kaydedildi.

***

Ne yalan söyleyeyim. Bu tarz bir marş Galatasaray ya da Beşiktaş için yapılsa, hayli kıskanırdım. Fenerbahçeli olmadığı halde, sözlerini mırıldanan bir çok kişi gördüm. Bu da hoşuma gidiyor açıkçası.

2 comments:

Ömer dedi ki...

Fenerbahçeli olmadığı halde, sözlerini mırıldanan bir çok kişi gördüm. Bu da hoşuma gidiyor açıkçası.
*
Biz de bunu tezahuratlarda cok slk goruyoruz ayiptir soylemesi ;)

Flying Dutchman dedi ki...

Bu Kıraç'la Funda Arar'ın küfür eder gibi şarkılarına hastayım. Hele Funda Arar, her an ana avrat dümdüz gidecek bir tonda söylüyor korkuyorum bir gün kopacak.