Pazar, Nisan 06, 2008

'Aysun Kayacı' Akıllı Olsun!


Saçma sapan bir beyanat verdiğini düşünüyorum. Bu ayrı bir durum ama olayın üstüne abartı derecede giderek, bazı kendini bilmezlere "alın size hedef" demenin manası olmadığına inananlardanım ayrıca..Başlıkta ironik bir şeyler yazmaya çalıştık, benim de üstüme çullanmayın mümkünse..

Ne demişti bu arkadaş? Hatırlayalım, "Dağdaki çobanla benim oyum bir mi? AKP'yi ayak takımı iktidara getirdi."En saçma siyasi argümanlardan biridir bu. Dağdaki çobanla aynı ülkede yaşamayı kaldıramıyorsa bir insan, bunu kendi içinde uzun uzun tartışmalı. Dağdaki adamı Akp'ye oy verdi diye eleştirmek yerine, çoluğunun çocuğun rızkı için yaşamaya çalışan, memleketin başına hangi parti gelecek sorusu yerine, bugün akşam eve ekmek götürebilecek miyim?derdinde olan insanlar bunlar. Üzerinde durulması gereken budur, adamın ekmek parası derdidir, oy verme hakkı değildir. Elindeki ekmeğe saldırmak yetmiyormuş gibi, bi de oy hakkını gasp etmeye çalışıyoruz. Öte yandan en kral Atatürkçü biziz tabii..Peki, Atatürk köylüsü için ne demişti? Hatırlıyor muyuz?

Ayrıca, olayı Akp seçmeni boyutuna taşımak niyetinde de değilim, yanlış anlaşılmasın; zira ne ben Akp seçmeniyim, ne de buradan "Akp'nin seçmeni ayak takımıdır" gibi bir yorumu alkışlayacak kolpalıkta bir adamım.. Akp'ye oy verenler morondur, geri zekalıdır vb. yorumlarla muhalefet yapmak, olayı en baştan kaybetmektir kanımca. Hem salak diyeceksin halka, hem de onlardan oy bekleyeceksin.. Ne güzel İstanbul! Seçim gecesinde bazı Chp'li vekiler de halka sallama gafletine kapıldı. Aralarında açık açık "salak bu halk" diyenler bile oldu. Bu vekiller, partilerinin ismindeki "Halk" kelimesinin ne derece farkındaydı o gece acaba?

En son ne demiş Aysun Kayacı, bir de ona bakalım: "Lütfen beni ülke düşmanı olarak göstermesinler. Artık hiçbir şey söylemeye cesaretim yok. Bana 'teneke kafalı, edepsiz, mahluk' dediler. Ne cevap vereceğimi bilemiyorum. Konuştukça her şey çok daha kötüye gidiyor. Lütfen, profesörler, hocalar birileri bana yardım etsin. Çünkü korkuyorum. Ben söylemek istediklerimi söylemeyi beceremiyorum"

Sayın Kayacı, kusura bakmayın ama konuşamıyorsanız, susacaksınız o zaman..zaten suskun haliniz daha hoş görünüyor buradan..çok ciddiyim.

3 comments:

Ömer dedi ki...

Sarbon da yazmis ama kusura bakmayin,resmi alt kismini gorunce yazilariniza konsantre olamiyorum.

Roy Keane dedi ki...

Beyaz Türkler'in çıkışları duygu sömürüsü yapan ve dini hissiyatı oy deposuna çeviren siyasal İslamcıların ekmeğine yağ sürüyor.

Baykal için de düşünmüşümdür acaba bunlar gerçekten AKPli falan mı diye.

Aysun Kayacı ve zekası 80i geçmeyen boya küpüne batırılmış hiçbir işe yaramayan mankenlerin oyu da hakınkiyle denk sayılmasın. O insanlar çobansa, o insanlar fakirse,o insanlar cahilse bunların baş sorumlusu siz kapitalizmden nemalanan hep bana hep bana diyen elitist kaymak tabakadır.

Bu kaymak tabakanın yegane dertleri kendileridir. Aysun Kayacı'nın konuşmalarında bu durum açıkça görülüyor.

Roy Keane dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.