Pazartesi, Nisan 14, 2008

Çağla Badem

Bu diyalogdaki Ömer, hepinizin yakından tanıdığı, genç kızların sevgilisi olan, yarışmaya Kanada'dan katılan Beşiktaşlı bir kardeşimiz.. Diğer kişi de bendeniz tabii..

Hasan:
bir şey sorucam..çağla badem diye bir şey duydun mu hiç
Ömer:
hatun mu
Ömer:
yok duymadim
Ömer:
hayirdir
Hasan:
oha
Hasan:
şöyle bir şey..
Hasan:
şu an yiyorum da aklıma geldi..sorayım dedim
Hasan:
http://img255.imageshack.us/img255/1121/picture105dp6.jpg
Ömer:
puhauhau
Ömer:
lan ben hatun sandim bunu
Ömer:
adi soyadi
Ömer:
cagla badem
Ömer:
puhahua
Ömer:
diorum nerden cikti hic de tanimiom ole birini
Ömer:
yok bunu gordum de yemisligim yok

***

Normalde bu tip diyalogları pek bloga taşımam ama bu çok hoşuma gitti..Taze taze ekliyorum hatta..Tıpkı şu an masada duran çağla bademler gibi.. Aş eren okuyucularımızdan özür diliyorum bu arada..

Bahar geldi, çiçek açtı
Ortega iyice sapıttı..

6 comments:

Ömer dedi ki...

Goren sapik sanacak simdi :) ama ne yapayim kardesim, cagla diyince hatun sandim. 40 yil dusunsem yine hatun olabilecegi gelirdi aklima herhalde.

bir de heyecanlandim arada, hani ortak arkadasimiz filan mi var hatun kismindan diyerek. olmadi ama :)

Taylanov dedi ki...

ahahahah harikasınız gençler :))

NYG dedi ki...

ahahaha ulan çok yaşayın siz emi :)

muhder dedi ki...

şu an çağla badem yiyorum demek de baya ilginç olacaktı heralde=)

Yağız Gönüler dedi ki...

ömerdir, lazdır, ne yapsa yeridir..

voodoo girl dedi ki...

hahahahah bayıldım =)