Perşembe, Mart 13, 2008

Haybeden Gerçeküstü Lakırtılar #6

*En kötüden iyiyi öğren ama en iyiden kötüyü öğrenme (Johann Kaspar Lavater)

*Bu bölümün adını değiştirdim. Böyle daha iyi oldu sanki. Ayrıca bu kadar çok sevildiğini de bilmiyordum.

* McDonalds, Burger King gibi mekanları işemek için kullanıyorum genelde. Taksimdekileri ya da Kadıköydekileri çok kullandım bu sebeple. Yalnız geçenlerde Üsküdar meydanındaki McDonalds'a girdim, az daha çıkamıyordum. Oraya girmeyin, tavsiyemdir, çok küçük çünkü..Erkekler için tabii bu lafım.

* Taksim demişken; herkes Burger önünde buluşurken, ben ısrarla heykel önünde buluşmaktan yanayım. Hababam Sınıfı tadı yakalayalım istiyorum belki.. Endüstriyel buluşma noktası Burger önüne karşı Taksim Heykel kültürü..

*
Bir anda aşık olup, iki dakkada soğuyabiliyorum.. Geçen kantinde tanıştığım hatun kişi güzelliğiyle beni 2 saniyede büyüledi ama konuşurken "herkeş" dedi ve orada bitti benim için..Herkeş ne be?

* Kadıköy Mehmed Bayazıd lisesinin duvarlarında bir ara "Şimdi de sopayla mı eğitime başladınız" yazıyordu, uzun süre kaldı öyle yazı..Geçenlerde duruyor mu diye baktım, boyanmış. Belki boyanalı çok oldu ama ben yeni fark ettim işte..

* Bir itiraf: Bugüne kadar dalga geçtiğimiz tüm rap müzik dinleyen arkadaşlarımdan özür dilerim. Sagopa Kajmer denen adamı sabah akşam dinliyorum.. Elemanı bilmeyen varsa, yazık diyorum..Adamın yaptığı müzikten de öte..

* 1 ay önce Akmar'dan bir ALES kitabı aldım. Ben istemediğim halde satıcı abla, kitabın fiyatını 5ytl indirdi. "Hobarreyy..Ucuza aldım" diye seviniyordum, geçen pazar Sahaflar çarşısında aynı kitabı 5 ytl ucuza sattıklarını gördüm. Hem de üzerindeki etiket fiyatı bu lan..Moralim bozuldu.

* Bu arada Taksim Burger demişken, oranın tuvaleti de nasıldır öyle.. Sanki lavaboya işiyormuş hissiyatı veriyor..

* Bu kadar amonyak kokulu şeyler yazmak istemezdim ama öyle denk geldi.

* Bir kız görüyorsun, çok hoş buluyorsun, halini, tavrını, konuşmasını, gülüşünü..tamam diyorsun, buldum galiba..sonra biraz muhabbete giriyorsun, tam o esnada parmağında bir yüzük olduğunu fark ediyorsun..İşte o zaman ettiğim küfürün haddi hesabı yok..

* Havalar biraz güzel olsun, hemen ince giyinirim..Sonra da hasta olurum.

* Bunları yazarken, Aziz Yıldırım Kulüpler Birliğine başkan seçildi diye bir haber geldi telefonuma.

* Hayat günü defter yaprağı, hazan gelir dökülür.Gelirken ne getirilir ki, giderken ne götürülür (Sagopa Kajmer)


10 comments:

Adsız dedi ki...

Bu gidişle senle Kadıköy'den güzel elbiseler alacaz moruk,haberin olsun..Bi de Sagopa'nın yeni albümü çıktı bugün,alırsın artık,hehehe...

Geronimo dedi ki...

mehmed beyazıdın duvarlarını görebilmek için 14B ulaşım aracını kullanmak gerekir.8E ve 14ES'te olabilir.

sanırım aynı taşıtlara gönül koymuşuz.körüklü 14B ne güzeldir ayrıca.

gkhngnyhn dedi ki...

* üsküdar mcdonalds kötü diye iskelenin karşısındaki camii'ye gitmeye kalkma sakın. tecrübe uyarıyor. :)

* heykel önü zor iş. yaşasın garanti bankası. üstelik gölge. yalnız diğer garantiye gitmemesi için uyarmak gerekiyor bekleneni.

* Bir anda aşık olup, iki dakkada soğuyabilme becerisi bende de var. herkeş olayı kadar acımasız değilim ama tanımasam "o ne kızdı be" diye iç geçireceğim kızı tanıyınca "gerek yok" moduna giriyorum nedense.

* Sagopa Kajmer tarafından aklı başına getirilenler kulübü sol tarafta :) çevremdeki kaçıncı kişisin acaba.

* olimpiyatta sezonda 17 maçtan sonra koymuyor taksim burger.

* geçen sene güz dönemi sonunda ilk kez görüp vurulduğum ve karşısında milyon türlü hallere girdiğim kızın parmağındaki yüzüğü gösteren arkadaşla uzun süre konuşmamıştım. "gerek yok" moduna bile girememiştim.

post gibi oldu şerefsizim.

Ortega dedi ki...

@Rapbitt
Hadi orda diyorum sana ancak..Hayat anlayisimi degistirecek noktaya getirmedik olayi cok sukur :)

@Geronimo
Evet 14b candir hakkaten. Adina feysbuk'ta grup acmisligimiz bile var..O derece yani

@Sarbon-i Nonda
Onerilerini dikkate alacagim..Yalniz o degil de su vizeler yaklasmadan, alternatif bir td bulusmasi mi yapsak..safa,sen, ben, uyarsa romanista falan..diyorum

Adsız dedi ki...

Bırak şimdi...Üni.deki hallerini de biliyorum senin...Zamanında o kadar dinlemezken işin dozu arttıkça arttı,inkar etme..Seninde bizden olma vaktin yakındır...Hehehehe...

Adsız dedi ki...

ben de, raple ilgili ileri geri konuşup, sonra sagopa sayesinde tükürdüklerimi yalayanlardanım.yeniyiz bu rap camiasında, her duyduğumuza inanıyoruz tabi ki.örn: yıllardır rap dinleyen biriyle yaptığım konuşma;

yılların rapçisi: nerde oturuyorsun?
ben:avcılar
yılların rapçisi: o zaman sagocusundur.
ben: ne alaka ya?
yılların rapçisi: zeytinburnu,bakırköy, küçükçekmece sagonun himayesi altındadır, üsküdar, kadıköy çoğunlukla cezacıdır.
ben: ne yani kadıköyde yaşayan biri sagopayı sevemez mi, öyle bir kaide mi var?
yılların rapçisi: sevmese daha iyi olur..

ben de allah allah diyerek içimden, koşar adımlarla mekanı terkettim.kimseye de soramadım bu mevzuyu, bu işin aslı nedir diye. cezacılar ve sagopacılar arasında bir çekişme olduğunu az buçuk biliyordum da, bu kadarını tahmin etmiyordum. avcılarda yaşayan biri olarak, rapa girişi sagopayla yaptığım için mutluydum,fakat cezayı bundan sonra dinleyemecek miyim lan ben" diye düşünürken,senin üsküdarda yaşamana rağmen sagopayı dinlemen beni rahatlattı.ohh be:) sağ ol, var ol.

Adsız dedi ki...

bir gün herkeş sagopa kajmer dinleyecek!..

gkhngnyhn dedi ki...

facebooka dikiz ortega bey, anında plan program yapılır da gerçekleşmediği malum :)

efecantekin dedi ki...

konun özü ülke insanınınher şeyi takım tutar gibi tutmasıdır, gereksizdir.

saçmalama konusunda top5 te üst sıralarda yer buluruz ülke olarak..

Ortega dedi ki...

Ceza'nin Kadikoy'de sevildigini biliyordum ama Avrupa-Asya ayrimi olayini duymamistim hic. Iyi oldu bunu ogrendigimiz.

Efe'nin soyledigi olayi ozetliyor aslinda. Takim tutar gibi muzik dinlememek lazim. Kendimizi neden kisitliyoruz ki?