Cumartesi, Mart 15, 2008

Geleneksel YouTube Kapatma Günleri


Uzun uzun yazma niyetinde değilim. Tek istediğim şey şu "yasakçı zihniyet"ten bir an evvel kurtulmamız. Bu tarz engellemelerle nereye varacağımız kısmını hiçbir zaman anlamadım ve anlamayacağım sanırım. Ayrıca bu yasak kimin için, orası da komik. Hadi işi bilenler bazı ayarlamalar yaparak hala siteye ulaşabiliyor ama ya diğerleri..onlar ne yapsın? Kime ne diye yasak koyuyorsunuz Allah aşkına? Bir an evvel şu sansür illetinden kurtuluruz inşallah. Bugün YouTube kapatılır, yarın sıra kime gelir..nereden bileceğiz...bunlarla nereye varacağız?

Öte yandan kapatma demişken. Gündemin bir diğer kapatma davası da ayrı bir gariplikte. İktidar partisi kapatılmalıdır yahut kesinlikle kapatılmamalıdır yorumları yapmayacağım. Benim takıldığım nokta başka bu hususta. Eskiden darbeler olurmuş, daha sonra biz post-modern darbeye şahit olduk 28 Şubat'ta..Şimdi onların yerini parti kapatma hadiseleri aldı. Anlaşılan bu ülkede işler yasaklamalarla, kapatmalarla yürümekte..

İyi uykular Türkiye...

4 comments:

Şehzade Ali dedi ki...

Tek başına caydırıcı bi çoğunlukla iktidara gelen partiye kapatma davası açmak bana çok komik geliyor.Hele ki sudan sebeplerle.

NYG dedi ki...

+1 romanese.. benim oya attıgım partiye bizim secim bolgesinden 51 oy cıktı.. onu kapatın :)

ShadoW dedi ki...

youtube'un kapanma sebebinin akp ile bir ilgisi olmadığını belirtelim biz yine de. davayı açan bir savcı, davanın açılma sebebi atatürk'e hakaret. ben bu erişim yasağının sebebinin belirtilmemesine bir anlam veremiyorum. ucu açık bırakılıyor ve nedense faturayı hükumete çıkarmak istiyorlar gibime mi geliyor yoksa? belki de.

B. dedi ki...

aç kapa aç kapa
yalama olacak youtube