Cuma, Mart 07, 2008

8


"Kardeşim, sen nasıl Fenerlisin? Biraz Fener'den bahset blogunda" tarzı eleştiriler alınca, son zamanlarda gönül verdiğim renklerle ilgili yazı yazmaya adadım kendimi. Bilmem fena mı oldu?

İnter-Liverpool eşleşmesinin galibi henüz belli olmadı ama muhtemelen İngilizler turu atlayacak ve şu yukarıdaki tablo gibi olacak durum.

Böyle bir eşleşme olsun istemem açıkçası. Liverpool bu takımları arasında istediğim en son takım. Umarım karşılaşmayız. Bir önceki kura çekiminde Sevilla çıkmasın dedim, rakip olduk. Bu sefer şom ağzım devreye girmez inşallah.

Tekrar baktım da şu yukarıdaki tabloya..Bu ne hoş görüntüdür yahu! Gönlümden geçen rakip ise Schalke tabii ki..

4 comments:

King Santillana dedi ki...

Tablo güzelmiş hakkaten de ;)

Taylanov dedi ki...

Totti'de çok istiyor Fener'i hadi hayırlısı...

Taylanov

Ortega dedi ki...

@King Santillana

Kopi-pest yazarligimiz ortaya cikti :)

Adsız dedi ki...

Tablo gerçekten çok güzel. Başka söze gerek yok.

Bir Galatasaraylı olarak transferlerinize de bir şey demedim, başka konularda ki uğraşınız için de.

Ama bu sefer 'vay be, Fenerbahçe' dedirttiniz.

Takımınızda bu kadar yabancı olmasaydı o kadar küfretmemden sonra yemin olsun içimde gizlice bir destek saklıyor olacaktım şu an sizin için.