Salı, Mart 25, 2008

500


8 Ekim 2006..günlerden pazar.. Destansı bir hikaye anlatacakmışım gibi oldu girizgah, ama bu tarih benim blog hayatıma yazar olarak başlayış tarihim.. Denemeden duramadım başlığıyla başlamışız bu işe.. Geçici bir heves olacağını düşündüğüm bu şey, her geçen gün biraz daha büyüdü..Adeta bir hobi oldu benim için. Yazmazsam deliririm demiyorum elbet ama yazmayı çok seviyorum..Haddimizi aşmadığımızı düşünerek de birçok şey yazdık çizdik buralarda. Kimi zaman güldürdük milleti kendimize, kimi zaman satır aralarındaki mesajlarımızla kızdırdık.. Sevmeyenimiz oldu.. Küfürlü mailler, yorumlar yollayanlar oldu, ki hala da oluyor ama çok şükür sevenimiz de çok..Four Four Two tarafından blogun tanıtılmasıyla ilgi alaka arttı bu sayfaya. Çok ilginç olaylar yaşadım, normal hayatta ulaşamayacağımı düşündüğüm büyüklerimle tanıştım. Sadece bu deneyim bile yeterdi benim için..ama yine de dedim ya, yazmayı seviyorum..E okuyan birileri oldukça da, insan yazmaya devam ediyor..

Bunca laf kalabalığın sebebi, bu yazının 500. blog yazısı (ya da post işte gavurun deyişiyle) olması. İyi ya da kötü 499 yazı yazmışız bugüne kadar, bu da 500 oldu. Dilimiz döndükçe, elimiz tuttukça yazmaya devam ederiz.. Bugüne kadar takip eden, desteğini esirgemeyen, acımasızca da olsa eleştiren tüm dostlara teşekkür ediyorum..

Not: Fotoğraftaki oyuncu Ariel Ortega'dır..zaten kim olabilirdi ki başka?

9 comments:

plaki dedi ki...

500. post'un hayırlı olsun. keşfettiğim günden beri takip ediyorum. umarım daha da uzun soluklu olur.

Taylanov dedi ki...

Maşallah kardeşim. Nice nice 500lere...

voodoo girl dedi ki...

"congrats" gavurun deyişiyle =)

Efsane Maraton dedi ki...

tebrikler ortega. 1000'leri bekliyoruz...

biggins dedi ki...

nice 500. lere Ortega.
"yaz babam yazalım."

Ömer dedi ki...

Ilk hedefiniz akdeniz ileri misaliymis foto..
kutlu mutlu olsun

NYG dedi ki...

koy kafayı ağlara, saç bandını çıkar savur havaya el burrito..nice 500 lere..

ultras/Movement dedi ki...

hayirli olsun, nice 500 lere...

Roy Keane dedi ki...

Hayatta en sevdiğim iki Fenerli'den birine selamlar olsun. Ben de geçenlerde 100. mesaja ulaşımı yazmıştım ama kazmalık işte Roy fotoğrafı koyup anlamlandırmayı akıl edememişiz.

Nice 500lere