Perşembe, Şubat 07, 2008

Muhammed Demirci

"Şu an yıldız takımda oynuyorum. Gelişimimi tamamlamak için çok çalışıyorum. Takımımda durumum ve arkadaşlarımla aram çok iyi. Hedefim öncelikle milli takımda forma giymek. Futbolda 16 yaşında üst düzey oynayan oyuncular var. Ben de 2010 yılında, (A) Milli Takım’ın katılması halinde Güney Afrika’daki Dünya Kupası’nda olmak istiyorum"

"Sergen Yalçın’ın tahtına göz koydum. Onun gibi olmak istiyorum.
Türkiye’nin en iyi oyuncusu olmayı hedefliyorum.Bunu başaracağıma çok inanıyorum. İnşallah da başarırım. İleride sadece futbolu düşünüp, Sergen Yalçın gibi bir yıldız olmayı hedefliyorum."

2 comments:

Ömer dedi ki...

2.5 ayda 8cm buyumus. Ha bi' de roportajini dinlerken,saclara bir baktim. Anam ne o saclar oyle? 13 yasinda oyle sac hic gitmemis...

le saux dedi ki...

Hem sadece futbol düşünmek, hem de Sergen Yalçın gibi olmak. Olmadı Muhammed, ikisi birden olmadı. (: