Pazartesi, Şubat 18, 2008

Fenerbahçe'nin Kaderi ve Tufan Türenç


Fenerbahçe Spor Kulübünün 1998 yılındaki başkanlık seçimlerinde iki aday ön plana çıkmıştı. Biri herkesin tanıdığı, Ali Şen'in kafasına rakı bardağı koyduğu Vefa Küçük, diğeri ise o döneme dek camiada adı sanı pek duyulmayan Aziz Yıldırım. Nasıl olduysa artık seçim sonuçları açıklandığında, Yıldırım'ın bir oy farkla Küçük'ü geçtiğine şahit olmuştuk. Daha sonrası ise malum, 10 yıllık bir saltanat dönemi.

Hürriyet gazetesi yazarlarından Tufan Türenç o seçimle ilgili bir yazı kaleme almış. Evden, Vefa Küçük'e oy verme niyetiyle çıktığını ama üye aidatını ödemeyi unuttuğu için oy veremediğini anlatmış. O gün oy verebilseydim, oylar eşit çıkacaktı, ve belki de Fenerbahçe'nin kaderi değişecekti, diyor. Kader hadisesi çok derin bir mevzu. Bu husus üzerine buradan ahkam kesmeye ne niyetim var ne de cesaretim. O yüzden fazla yorum yapmadan, Tufan Türenç'in yazısından alıntı cümlelerle son vermek lazım..
***
"Aziz Yıldırım’ın seçildiği 1998 kongresine oy kullanmak üzere gittim.İki başkan adayı vardı. Biri Vefa Küçük, öteki Aziz Yıldırım.Vefa Küçük önceki yönetimdeydi, onu tanıyordum. Aziz Yıldırım adını ise hiç duymamıştım.O nedenle oyumu Vefa Küçük’e verecektim.Ancak kongrede aidatımı yatırmayı unuttuğumu öğrendim. Yatırmak istedim.Tüzüğe göre bunun olanaksız olduğunu ve oy kullanamayacağımı söylediler.Arkadaşlarla biraz sohbet ettikten sonra eve döndüm.Akşam haberlerde kongreyi Aziz Yıldırım’ın sadece 1 oy farkla kazandığını öğrendim.Kaderin garip cilvesi işte.Eğer oyumu kullanabilseydim Aziz Yıldırım ile Vefa Küçük’ün oyları eşit olacaktı."

1 comments:

axel dedi ki...

bir bela olarak azizin bu dallama tarafından bizzat başımıza musallat edilmiş olması da kaderin bir cilvesi olsa gerek. Harbiden sevilecek adam değilmişsin be adam.