Pazar, Şubat 17, 2008

Danny Dyer, Kadıköy, 12.Adam

Efsane Maraton ruhu yok oldu. O günleri yaşamasak da doğru düzgün, bu yorumu yapmak zor olmasa gerek. İzlediğimiz videolardan ve büyüklerimizden dinlediğimiz hikayelerden yola çıkarak "bitti" diyoruz. Kimileri ise Kadıköy'ün şu anki haline gıpta ediyor, o da ayrı bir mevzu. Bu sanırım tribünlere bakış açımızın ne kadar değişik olduğunun göstergesi. Benim oyum eski olandan, daha samimi olandan, Efsane Maraton'dan yana..Geri gelir yahut gelmez, onu tartışacak değilim bu yazıda. Sadece gönlümden geçeni belirtmek istedim. Biz tüm bunları forumlarda, bloglarda tartışırken, elin gavuru ülkemize geldi ve International Football Factories programı için materyal topladı. Kim bu vatadaş peki? Danny Dyer..

Danny Dyer 'ı bilmeyen varsa, önce şuraya tıklasın. Daha sonra da şu yorumu okusun. Elin gavuru kendince bir yorum yapmış, fazla da abartmamak lazım tabii. Yorum sayfasından birbirimize girmeyelim mümkünse..

"Kadıköy'de gördüklerim, bugüne kadarki gördüklerimden çok farklıydı. Bu taraftar misafir için her türlü iyiliği yapabilir, ama rakip için asla! Daha önce rakip takımın bu kadar ıslıklandığı bir yer görmedim. Gerçekten 12.Adam diye bir şey varsa, o Kadıköy'dedir.."

1 comments:

gkhngnyhn dedi ki...

"Daha önce rakip takımın bu kadar ıslıklandığı bir yer görmedim."

kesinlikle katılıyorum, bu kadar organize, her seferinde aynı tempoyla çıkıp hep aynı sesi çıkartıp hep aynı tempoyla düşen bir ıslık. sanki kaydedilmiş de tekrar tekrar çalınıyormuş gibi. :)