Cumartesi, Şubat 16, 2008

Buffon tabii ki


Buffon mu, Casillas mı diye sorarsanız bana, tabii ki Buffon derim. Durduk yere Buffon'la birini kıyaslama derdinde de değilim aslında. İspanyol medyasının anlamsız milliyetçiliği işte. Buffon vs. Casillas haberleri yapıyorlar son yıllarda. Eğer hali hazırda halen oynayan kaleciler arasında en iyi kaleci kimdir diye soruluyorsa, bunun cevabı kesinlikle Buffon olmaldır. Evet, biliyorum Casillas ve Cech de çok iyi kaleciler ama diyorum ya, illa birine gidecekse bu en iyi kaleci payesi, bu Buffon'a aittir..İspanyol Iker Casillas, İtalyan Gazetta dello Sport 'a konuşmuş. “Benim dışımda beş tane mükkemel kaleci var. Buffon, Reina, Palop, Cech ve Van de Sar demiş ve eklemiş, “Buffon'la beni karşılaştıramazsınız. İkimizin de farklı stilleri ve fiziksel özellikleri var”. Doğrudur,bu karşılaştırmayı yapmanın manası yoktur.Birini illa bir başkasıyla kıyaslama merakı, sadece Türk spor basınına özgü değil, bunu da gözden kaçırmamak gerek. Yine de ben, tüm bu yazdıklarımdan sonra,bir kez daha, Buffon varken gerisi teferruattır diyorum. Şu an halen kalecilik yapan isimler içindir ama bu yorumum. Yanlış olmasın.

0 comments: