Pazartesi, Şubat 25, 2008

...


Sen sıcacık yatağında uyuyorken, bu vatan 15 şehit verdi.. diye devam eden bir mesaj aldım az önce. Direk bana yazılmış bir mesaj değildi bu tabii, vatansever kişilere yolla şeklinde bitiyordu çünkü. Hani sürekli söylenen cümledir bu, biz sıcacık yatağımızda yatıyorken, askerlerimiz dağdaki şerefsizlerle savaşıyor kelamı. Bi okuruz şöyle geçeriz ya da dinleriz bi yerde yine geçeriz. Neden böyle bilinmez.Dün akşam haberlerinde şehit cenazelerini izledim. Yine içim parçalandı, yine gözlerimden yaşlar süzüldü. Tanımadığın insanlara ağlamak..ama bu vatanın evlatlarıydı onlar, 20li yaşlarda gencecik bedenler..kelimenin tam manasıyla şehit onlar..Peki 10dk. sonra ne oldu? Yine muhabbete devam.Böyle mi olmalı? Tabii ki hayır..ama yapacak bir şey de yok.Sanırım yapabileceğimiz tek şey onlara dua göndermek.Kendini avutuyorsun, dedi bir vatandaş. Duanın ne yararı olabilir? Orasını bilemem, ben sadece şu an için yapabileceğimin en iyisini yapmaya çalışıyorum, o da manevi destek olmalı.

3 comments:

pudra dedi ki...

olay çok saçma boyutlara geçmeye başladı,msnde forward mail tadında iletiler,bu konuda mantıklı düşünenleri vatan haini ilan etmelere yeltenmeler.
bu gidişle bu konuda 2 dakikada atinaya bayrak dikme azminde görmedikleri her bir vatandaşını hain ilan edecek bir diğer vatandaş.
birbirimize giricez özetle.
şimdiden hayırlı olsun,hatta ben salavat da getireyim çünkü vatan haini ilan edilecek kesimde yerimi alacak gibiyim.

Adsız dedi ki...

Hepiniz vatan hainisiniz zaten.. yazıklar olsun.. hasan yazık be oglum! bu vatanı bu hale siz getirdiniz zaten!:)
mrdaedalus...

Flying Dutchman dedi ki...

Bu muhabbeti hiç sevmiyorum belirteyim, "orda insanlar ölüyor sen burda futbol konuşuyorsun", "orda şehitler ölüyor sen burda gülüyorsun", "tribünde taraftar öldürüldü sen hala maçı konuşuyorsun"

Yahu biz bunlar olduktan sonra psikolojimizi düzenleyeceksek işimiz var. Bunun belli bir süresi var mı? Mesela Ortega ne kadar süre soğuk yatakta yatmalı olayın ciddiyetini anlamak için?

İnsanları oraya gönderenler, gözünü kırpmadan gençleri ölüme gönderenler sıcacık yataklarında yatıyorlar, % 47'nin sponsorluğunda Durmak yok, yola devam diye çığıranlar sorumluluk hissetsin biraz da. Niye hep biz.