Perşembe, Şubat 07, 2008

Beklenti derken?

Sürekli söylerim bu blog işine destur deyip girme nedenimiz kendi kendimizi tatmindi ilk etapta. Birilerinin beklentisi şu yönde, ondan böyle yazayım diye bir kaygım olmadı hiç. Elbette gelen eleştirileri her zaman kaale aldık, dikine gitmedik malum uzvumuzun.

Şimdi durup dururken bunları ne diye yazdım?Ona geçeyim hemen. Kale Arkası blogunda, bir yazının altındaki yorumlarda, bu blogun zikrediliğini ve üzerinde dönen o garip tartışmayı gördüm. Mevzuyu kısaca özetleyeyim, vatandaşın biri "neden blog yapan Fenerli yok" diye sormuş. Daha sonra bir arkadaş da bizden bahsetmiş. Öncelikle Aceto Balsamico ve Flying Dutchman gibi bu işin erbaplarının yanında adımızın zikredilmesi hoş ama ben kendime bu payeyi vermiyorum.Benim yaptığım apayrı bir olay. Belirli bir konseptim yok misal.Onlar ciddi ciddi futbol yazıyor, bense kafama esen herhangi bir şeyi, kendi tarzımla yazmaya çalışıyorum. Konsept monsept hak getire yani. Yine de o arkadaşa olumlu düşüncelerinden dolayı teşekkür ederim.

Neyse, dönelim konuya,.Bunun üzerine aynı vatandaşın yaptığı eleştiri garibime gitti. Bir blogu, blogun yazarını falan beğenmeyebilirsiniz, buraya kadar her şey gayet doğal ama orada dikkatimi çeken iki şey oldu. Birincisi, bu vatandaş "Post aralarina kadin olayini bile "konsept" sayan kafalardan fazla beklentim yok" demiş. Aynı şeyi Aceto yapınca (post aralarına kadın resmi koyma) olayı nasıl yorumluyor acaba bu kişiler? Şundan çok eminim ki, Aceto'nun banner'ını kaldırın ve oraya başka bir şey koyun, bu zihniyet ona da bok atacaktır. Tamamen önyargı barındıran eleştiri mantığından tiksiniyorum.

En baştan beri belirtmişimdir, Aceto ve Cambelboy beni bu blog işinde çok etkiledi diye. Dolayısıyla bu durum bazen yazılarıma da sirayet ediyor. Bunu da gizlemiyorum zaten. Bunun aksini yapsam, o zaman insanların eleştirisi mantıklı olur ama bu haliyle baştan sona saçmalıklarla dolu bir eleştiri ne yazık ki. Tüm bunlara neden o blogda değil de, buradan cevap vermeme gelince; bunun sebebi, blog sahibine olan saygımdır..

Son olarak, araya karı kız fotosu koymak konsept değildir elbet, fakat böyle bir şey düşündüğüm nasıl iddia ediliyor orasını anlamadım, ne diyeyim ki arkadaş ben size?

Herkese konseptsiz günler dilerim...

6 comments:

yorkut dedi ki...

Ortega

oncelikle o postlardaki arkadas benim, Fenerbahceli blog yapan yok cunku dusunemiyorlar yazamiyorlar gibi bir genelleme yapti akli evvelin biri; bende senin blogunu kestirmeden yazip sanal dunyanin nimetlerinden yararlanip laf gecirip hakaret etmeye calisarak egosunu tatmin etmeye calisan birine cok uzun uzun cevap yazma geregi duymadan linkini yazip cevap verdim. isin ucunun sana konseptsizlik olarak donmesinden dolayi yazan vatandas icin ben sebep oldum ben ozur dilerim.. gayet icten kafana gore beni tatmin edicek sekilde baskalarina devamli dokundurma hissiyatli yazmadigin icin ben okuyucun olarak memnunum, eline koluna zihnine saglik.. (bu dokundurmayla ilgili olarak Fenerbahcenin Galatasarayi son yillarda surekli yenmesinin sebep oldugunu dusunuyorum tersi olsa belki bende ayagimi tasa vursam gs medyasi gs yapti soyle boyle derdim..)


neyse benim kalearkasiyla ilgili yorumum suydu herseyin ucunu fenerbahceye dokundurmazsaniz (olucak sey var olmuycak sey var) iste o zaman super olucak demistim ama soylemem bile super olmadi gereksiz oldu, batti.. yorumsuz okumaya devam.

romero dedi ki...

kendini fazla ciddiye alıosun ama normal çünkü fenerbahçelisin

berkant_academy dedi ki...

ne fenerliyim ne de cimbomlu. olaya biraz daha tarafsız gözle bakabileceğime inanıyorum bu yüzden. öncelikle zikrettiğiniz iki blog çok kaliteli hakkaten. bunlara bir şey diyecek halimiz yok ama piyasada olan diğer bloglara bakınca, büyük çoğunluğu diyeyim daha doğrusu, ucuz çevirilerden ibaret. yani altavista olmasa ne yapacak bu adamlar çok merak ediyorum. bu dediğim avrupa futbolu yazan ve sadece haber aktaranlar içindir..

deniyor ki bu adam araştırıyor, bizlere aktarıyor..bu dedikleri aceto için doğru tabii ki ama şimdi isim yzıp ortalığı bulandırmak istemem ama bazı bloglar var, haberin kaynağını biliyorsun, adam oradan almış, üstüne yorum yapmadan , oldugu gibi aktarmış olayı. bunu memleketteki spor servisleri de yapıyor. sen bunun üstüne birkaç yorumlama getir de yaptığın işin bir anlamı olsun di mi ama?

bi de kimse kimseden tarafsız olmasını beklemiyordum umarım. bu dünyanın en saf düşüncesidir herhalde. futbolu ve siyasette her zaman bir taraf olmak zorundasınız.

saçma eleştirileri ciddiye almadan yoluna devam et usta..

Efsane Maraton dedi ki...

ortega boşver be abi, kafamiza gore takiliyoruz su blog aleminde. bloglarda bugun var yarın yok zaten. sende belirtmişsin kendimi tatmin etmek için başladım diye. guzel boyle, araya fotoda istiyoruz biz. :)

Berkant Elieyioglu dedi ki...

Za hoca gerçekten boşver.
Dileyen okumaz. Biz zevkle takip ediyoruz. Devam et.

Alijen dedi ki...

Zevgili orzege böyle devam et karzejim, birak kimseyi zigine takma. Çok öpüyorum seni, bajkanin Ali