Cumartesi, Ocak 12, 2008

Shantel - Disko Partizani


2 haftadır dilime dolandı bu parça. Hanidir bloga atayım da videosunu, haberdar edeyim milleti diyordum(yazar, burada size sesleniyor) ama her seferinde unutuyordum. Dün akşam Beyaz Show'da Petek Dinçöz ve Can Tanrıyar nikahına şahitlik etmeden önce (yazar, burada magazinle de ilgilendiğini ima etmeye çalışıyor), Shantel'i gördük ekranda. Yakında herkesin telefonu bu melodiyle çalmaya başlar. Bregovic etkileri var müziğinde. Ben beğeniyorum..

3 comments:

axel dedi ki...

bregovic goes to the clup tarzı bişey..alman ama balkan asıllı.. disco boy u dinle ortega. disco partizani kadar iyi. ama hepsini toplasan bi ederlezi etmiyor,o ayrı.

pudra dedi ki...

ya böyle bir parça vardı evvel zamanlardan ama

Ortega dedi ki...

@axel
usta, onu da dinledim ama bunu daha cok tuttum..

@pudracan,
son zamanlarda fazla reenkarne oluyosun sanırım :)