Salı, Aralık 18, 2007

David'in şeyi


David Beckham..futboldan çok özel hayatıyla gündeme gelen bir isim. Nasıl giriş ama? Kendimi bir an Kanal D haber spikeri gibi hissettim.. Neyse.

Malum yakışıklı jönümüz David, uzak diyarlara gittiğinden beri top tepmek yerine başka şeylerle uğraşıyor. Saha dışında tam gaz devam ediyor her türlü parayı indirmeye. Gözümüz yok tabii ki, Allah arttırsın..ne diyelim. Gelelim başlığın neyle alakalı olduğuna.

David Beckham, duymuşsunuzdur yahut görmüşsünüzdür, Armani reklamlarında boy gösteriyor ve bunların neticesinde sağlam para kaldırıyor ama kaldırdığı tek şey para değilmiş. Bu da İngiliz basının ilgisini çekmiş. ( Merak eden varsa, Beckham'ın seksi fotoğrafı için tıklayınız diyelim..bu da Milliyet tarzı oldu di mi) Adamlar coşmuş adeta. Fotoğraflarda, Beckham'ın cinsel organını büyütmek için donunun içine ne koymuş olabileceğine dair anketler düzenliyorlar. Anket seçenekleri arasında çorap, hamster, oğlunun beslenme çantası, tom cruise'un scientology broşürü, yılbaşı çanı, kano, ayakkabı vb. şeyler var Tüm bu saçmalık da nedir diye birbirimize sorarken, esas bomba Beckham'ın havalı eşi Victoria'dan geldi. Üzerinde hiç oynamadan aynen aktarıyorum:"David'in penisi traktör egsozu gibidir".

Bu nedir, nasıl bir cümledir, hangi akla hizmetle ağızdan çıkmıştır? Anlayan varsa beri gelsin. Sanırım insanlar bok gibi paraya sahip olunca ve de bununla birlikte şöhretli isim sahibi olunca, ne yapacağını şaşırıyor.. böyle saçmalıyorlar. Daha öncede Beckham çifti kız evlad sahibi olmak içinde ayakta seviştiklerini anlatmıştı basına. Kepazelik yahu bu! O zamanlar Madrid'te oturuyorları tabii. Olaya bak, Beckham çifti Madrid'ten nasıl seviştiklerini anlatsın, Ortega efendi İstanbul'dan bunu yorumlasın.. Sanırım bunlar kıyamet alametleri.

Dünya çizgi çizgi değilmiş, öyle değilmiş, ben gördüm..

(bkz.traktör egsozu)