Pazar, Aralık 16, 2007

3 'te 3


Ada'da işler Tuncay Şanlı adına iyi gidiyor son 3 maçtır. En son Derby deplasmanında attığı golle, takımına 3 puan kazandırdı .. Tuncay'ın 3 haftadır gol atıyor olması adeta küllerinden yeniden doğmak gibi bir şey. Sahip olduğu potansiyele elbette ki laf yok, hırs desen fazlasıyla var ama önemli şey moraldi onun için. Onu da yavaş yavaş arttırıyor. Umarım her şey onun adına böyle iyi gitmeye devam eder. Arkasından küfretmek yerine, gavur ellerde başarılı olan bir Türk evladını alkışlamayı tercih ederim.. Bu da benim hayata bakış açım..


"At the start of the season you saw a glimpse of what he can do, he's very fast and good on the ball.

"Then there came a time when he had to settle, he had moved home, he had to make friends and learn the language.

"Now he speaks better English than I do and he's taught me some Turkish words as well.

"When you saw the way he played there were some encouraging signs. This boy has so much talent and so much to give and he's still only 25 years old."

(George Boateng)

5 comments:

cogito dedi ki...

Sanırım benim post'umun üzerine yazdın bu yazıyı hasan.Eğer öyleyse üzüldüm , üzüldüm çünkü "yanlış" değil de daha çok "eksik" anlaşılmışım demektir.Ben Tuncay'ın arkasından hiçbir zaman küfretmedim , aksine başarılı olmasını dileyenlerdim.tüm kalbimle söylüyorum bunu.

benim eleştirdiğim şeyin tuncay'la %1 kadar bile bir ilgisi yok.verip veriştirmek istediğim merci medyamızın tutumuydu.yurtdışında oynayan oyuncumuz övülsün , çünkü bu bizim için henüz yeni bir şey , ama abartılmasın.

"Tuncay İngiltere'yi salladı" tadındaki bir başlık ve o başlığın içindeki potansiyel içerik samimi olmaktan çok insanı gazetelerden de , ingiltere'den de , futboldan da , tuncay'dan da soğutuyor.yalan değil bu..

Tamamen sallıyorum; "Tuncay'ın Muhteşem Oyunu" gibi bir başlık atmak bu kadar mı zor?

Şimdi anlamışsındır beni..

Ortega dedi ki...

Tamamen bir yanlis anlama olmus.Benim sozum antucu zihniyeteydi, beni yanlis anlamana uzuldum acikcasi.

cogito dedi ki...

ne bomba patlatmışız yahu.. sıfıra geri dönüyorum , verilen rahatsızlıktan kusura bakma hasan :) arsenal yenince fazla hararetleniyorum eheh..

Detharmonic dedi ki...

Bende destekliyorum bu adamı ama maçlarını izlerken farkına varacağınız başka bir yeteneği var. En fazla 60 dk ayakta duruyor, fiziği hala yetersiz. Bazen topa vuracak enerjisinin dahi olmadığını düşünüyorum. Neyse çok üzerine gitmeyelim Tüncay'ın ki bizi başarı ile temsil etmeye devam etsin.

Ömer dedi ki...

Tuncay'i gunahim kadar sevmezdim. Hatta su an donsun yine sevmem herhalde. Benden yedigi kufru cok az insanoglundan yemistir herhalde.

Ancak yurtdisina ciktigi an her sey silinir,sanki milli formayi giyiyormus gibi. 3 haftadir helal olsun diyip duruyorum,demeye de devam edecegim..