Pazartesi, Kasım 26, 2007

Haybeden Gerçeküstü Lakırtılar#2

* Gün geçmiyor ki, ne kadar mal olduğumu anlamayayım arkadaş. Hatun belli işte sana yazıyor, sen bunu nasıl anlamazsın. Beni sinemaya, tiyatroya götürsene imalarında bulunuyor. Sen ne yapıyorsun peki Ortega? Çevredeki hatunları kesiyorsun, gri eşofman altı giyen var mı arıyosun, tarıyosun.. buradan caddeye akayım lan bari diye düşünüyorsun içinden.. Sonra bir öğreniyorsun, 3. ağızdan tabii, hatun sana kesikmiş..şimdi vur kafanı duvarlara.. Kaçan büyük balık oluyormuş lan!

* Ecnebi dili ve edebiyatında okuduğumuz için önüm-arkam-sağım-solum hatun dolu. Kimileri için bu bulunmaz bir nimet, bana göreyse durum biraz farklı..Dışı seni yakar, içi beni..durumları mevzu bahis yani. Sınıfın %90'ı kızlardan oluşuyor, buraya kadar her şey güzel ama güzel olan kızların hepsi kapılmış, tıpkı en güzel park yerlerinin kapıldığı gibi..Anladın sen onu.

* Ulan direk karı-kız muhabbetiyle başladım olaya. Gören teknik eğitim öğrencisi ya da mühendislik okuyan biri zannedecek. Bu arada, bir rivayete göre, İTÜ'de 5 erkeğe 1 erkek düşüyormuş. Ne kadar doğru bilemiyorum. Bilen varsa, aydınlatsın bizi.

* Kuyubaşı'ndaki büfeyi seviyorum. Hani şu yol üstünde olan. Kadıköy'den Göztepe kampüsüne giderken sağda, dönerken solda olan. Abiler tanıdı artık beni, direkman patsoyu koyuyorlar önümüze. İyi yapıyorlar, tavsiye edenzi...

* ilgimi çekmiştir; karşıya geçerken ya da oradan dönerken insanlar yaşlılara yer vermezler, misal Taksim'den Kadıköy'e dönerken. Aslına bakarsanız, çoğu zaman yer vermezler. Bu yüzden; bizim gibi anadolu çocukları yer verince çok dikkat çekiyor otobüste. Sanki çok pis bir şey yapmışım gibi bakanlar oluyor hep. N'apayım abi, biz babadan böyle gördük. Hiç unutmam bi keresinde bir teyze şöyle bir yorum yapmıştı: "Evladım, sen İstanbullu değilsin herhalde".

* "Olm, İnter size çok pis koyacak!".. Sabah akşam bunu duyuyorum. Evet, olabilir..Koyabilirler tabii ki. İnter ne de olsa. Yalnız anlamadığım bir şey var, nedir bu hırsın sebebi? Fenerbahçe Avrupa'da folluk olsun diye, Anderlecht'i elememizi dört gözle bekleyenlerin, sükut-u hayale uğramasını gözlemledik son 4 maçtır. Bu mudur yoksa bunca hırsın sebebi? Sanırım, gün artık bizim günümüzdür dediler ve son bir ümitle, İnter'e güveniyorlar. İnter bizi dağıtabilir. Dağıtsa, ne olur peki? Bir maç kaybetmiş olacağız en fazla. CSKA'ya burada koyarsak, bir üst turdayız. Onlara da yenilirsek, Uefa'ya gideriz. Belki de daha hayırlı olur. Yalnız ne olursa olsun, bir gerçek var. Zico'yu pek sevmesem de, bu takımı Avrupa maçlarına daha iyi hazırlıyor ve kim ne derse desin, ortalamanın üstünde bir futbol oynuyoruz. Nokta.

*Feysbuk manyaklığına devam.. hem de tam gaz. Şu sıralar ortaokul arkadaşlarımı bulmaya başladım. Daha doğrusu onlar beni buluyor. Milletin soyisimlerini hatırlasam, daha çok kişiye ulaşacağıma inancım tam. Çok matah bir olay mı? Elbette ki, hayır..

*Gri eşofman altı fetişizmi var bende. Bunu beni tanıyan herkes bilir. Bir arkadaşla, feysbuk'ta bir grup kurduk, adı Gri eşofman altı.. Bekliyoruz herkesi, bir tık yeter...

* İstanbul'un taşı toprağı altın değil, Sivaslı.. İnanın bana öyle.. Nerelisin abi? sorusuna verilen cevapların %80'i bunu gösteriyor. Ben anlamam.İstatistik işte.

Gel..gelen gördü İstanbul'un çilesini
Çek..Çek ki İstanbullu olasın...

6 comments:

Flying Dutchman dedi ki...

Yine sende sonra monra öğrendin ama kesik kız varmış....Biz tüm lise üniversite boyunca tavşan gibi her yere gidip elimiz boş dönüyorduk. Şükretmek lazım...

Bu arada Inter çok pis koyacak...:) Hırs bastı

gkhngnyhn dedi ki...

Kuyubaşında milyon tane büfe var hangisi ortega bey ? Gelin bir gün misafirimiz olun kampüste patso daha güzel :)

cogito dedi ki...

Abi sende iyi gri eşofman altı fetişizmi varmış.Ya bluzdan fırlayan , boyun altı omuz üstü turuncu askı fetişizmine ne demeli? Dayanamıyorum lan.Off , yine cadde gözüktü bize.

Ömer dedi ki...

"İTÜ'de 5 erkeğe 1 erkek düşüyormuş"
Nasil yani ?

Yazinin ilk maddesini okuduktan sonra,ikinci maddeyi okuyan insanin "Abi kizlar kapildi diyorsun da bu kizlarin degil senin sucun. Gul gibi kizi kacir,sonra kizlar kapildi diye mizmizlan. Olmaz" diyesi geliyor

Taylan dedi ki...

"Evladım, sen İstanbullu değilsin herhalde".

bu ne birader? ilgisi yok!

voodoo girl dedi ki...

sen bi de yabancı dil bölümünde okumuş olan kızlara sor. bizim sınıf 40 kişiydi, 3 erkek vardı, biri gaydi, diğer ikisinin de adı ahmet'ti. bu ne arkadaş dalga mı geçiyosun benle diyesi geliyodu insanın. hey gidi günler.