Pazartesi, Ekim 01, 2007

Bir garip yoğunluk

Henüz daha sınavlar başlamadı ama bir garip yoğunluk dönemine girdim nedense. Üstümdeki ataleti atamıyorum son bi haftadır. Buraları böyle boş bırakmak da istemiyorum ama şöyle monitörün karşısına geçip, bir şeyler yazmak iyice zor gelmeye başladı. Yazacaksan, okunacak şeyler yazmalısın düşüncesine inandığımız için, 2 foto atıp, altına da bir cümle yazmak bize ters yani.

Neyse, bu boşlukta beni unutmayın, o yeter bana :)
Bi de şu sağ taraftaki blogları takip etmenizi de şiddetle tavsiye ederim yani..

4 comments:

Omar dedi ki...

"atalet" ne demek yahu ?
Harbi bilmedigim bir kelime mi yoksa yazim hatasi mi var (:

kayser dedi ki...

atalet, insanın kendine yakışanı giymesidir.. :s

atalet, tembellik, istememe gibi durumlar için kullanılan bir kelime laziale.

kayser dedi ki...

haa bi de.beni unutmayın ne demek lan. duygu sömürüsü yapmasana güzel kardeşim. yakışıyor mu senin gibi tribüncü adama :)

Ortega dedi ki...

Yazar burada biraz sacmalamis. Dogrudur. Hem yogunluktan bahsediyor, hem de tembellikten dem vuruyor. Kulagini cekelim bu yazarin. Ne diyon olm sen diyelim.

Garip bir yogunluk var ama ayni zamanda monitorun karsisina gecip, iki satir yazmaya useniyorum demek istemistim sadece. Diyememisim ama..