Pazartesi, Ağustos 27, 2007

Teknik direktörü aramak..


Vestel Manisaspor antrenörü Orhan Çıkrıkçı, kaybettikleri Denizlispor maçından sonra cezası nedeniyle maçı tribünden izlemek zorunda kalan teknik direktör Giray Bulak'ı çok aradıklarını söylemiş.

Aslına bakarsanız, oyunu daha üst bir mevkiden takip etmek avantajdır. Premier ligde bunu görüyoruz zaten. Belki ilk etapta hocanın oyuncularla diyaloga girmesi zor oluyor düşüncesi gelebilir akıllara, ama yine de yedek kulübesi yerine, tribünden maç izlemek teknik adamın avantajınadır..

Avrupada bir çok teknik adam, tribündeki yardımcılarından karşılaşmanın gidişatına dair yorumlar alır. Kulaklıkları mp3 dinlemek için takmıyorlar yani.. Giray Bulak'ın oyunu daha iyi okuması adına olumlu bir durum olmuş, lakin bu dezavantaj gibi görünen durumu, lehine çevirememiş V.Manisaspor teknik heyeti...

Türk futbolcusu duygusaldır, atağa çıkarken saha çizgisinden kendisine bağıran hocasıyla daha bir gaza gelir ya da hata yapınca gözü kenardaki hocasını arar gibi teoriler de üretebiliriz tabii. Lakin ben olması gerekenden bahsediyorum.

Biraz da Orhan Çıkrıkçı'nın sözlerina takıldım ben.. "Giray Bulak'ı çok aradık" ifadesi garip duruyor. Abartıyorumdur belki.. Bilemiyorum..

0 comments: