Salı, Ağustos 28, 2007

Ne yapmaktayım?

İngilizce öğretmenliği sertfika porgramı ya da kamuoyunda bilinen adıyla "formasyon" için karar aşamasındayım diyordum hanidir. Önceliğim Doğuş Üniversitesi yönündeydi ama okuldan hala ses seda çıkmadığı için Marmara'ya kaydı bizim ibre. 31 ağustos kayıt için son gün. Öte yandan Kocaeli Üniversitesi'ndeki öğrenciliğimiz hala devam etmekte. Kalan dersler nedeniyle okulu uzattık malum. Seneye nasipse 2 okul birden okuyan bir adam olacağım gibi..

Bunu neden bloga yazdım, inanın bilmiyorum. Artık e-posta gönderesim yok insanlara. Birçok kişi ne yapacağımı sorup duruyor. En iyisi buradan anltayaım durumu dedim. Nasıl olsa burayı takip edenlerin sayısı bir hayli fazla.. Ayrıca "neden artık toplumsal çıkarımlar yaptığın e-postalardan yollamıyorsun?" diyenlere de: kısıtlı bir zaman dilimini bilgisayar karşısında geçirdiğimi ve geleceğime dair bazı şeylerin henüz netlik kazanmamasından dolayı uzun soluklu yazılar yazmak için havamda olmadığımı da hatırlatayım buradan..

Siz en iyisi aceto balsamico'yu takip etmeye devam edin.. Son yıllarda okuduğum/takip ettiğim en iyi blog diyebilirim.. buna ek olarak sayfanın sağ alt taraflarında kalan takip edilesiceler bölümünden de güzel yönlendirmeler yaptım size..onları da görün.

Hafta sonuna kadar garip bir yoğunluk içerisinde olacağım gibi. Buralar da yeni yazı görmezseniz şaşırmayın.. Bi de bu satırları okuyanların geçmiş kandilini kutladığımı da yazıp, son vereyim cümlelerime...

Selametle...

0 comments: