Çarşamba, Ağustos 08, 2007

Kendine gel Tolga Karel!


Tolga Karel, artık ne kadar doğru bilmiyorum, yeni bir film projesine hazırlanıyorumuş. Bu filmde Jean Reno ve Monica Bellucci'nin de oynayacağı kesinleşmiş.

Filmin hikayesine bakacak olursak, medya ve mafya temalı bir aksiyon filmi olduğu ortaya çıkıyor. Tolga Karel gazeteci, Monica Bellucci bir medya patronunun karısını, Jean Reno ise mafya babasını oynayacakmış. Ben hala bu haberin gerçekliğini sorgularken, elemanla yapılmış bir röportajı okudum. Tolga Karel'e rol arkadaşı Monica Belluci'yi sormuşlar, o da cevap olarak demiş ki..

"Bu film kariyerimde çok önemli bir adım benim için Monica Belluci 42 yaşında olmasına rağmen aslında hálá taş gibi bir kadın. Gerçekten çok hoş kadın. Çok heyecanlıyım, bakalım ne olacak.Monica Bellucci'nin sevdiğim tarzı şu; sinemada çok rahat soyunan, nü fotoğrafını çok iyi bilen, ekranda avam durmayan bir erotizmi kullanan bir aktris."

Oha Tolga! Tamam sus! Anlıyorum seni, Monica ile aynı sette olmak bile insanın kalbini yerinden söker ama fantezilerini anlatmanı istemiyorum/istemiyoruz. Eğer gerçekten böyle bir şans yakaladıysan, haline şükret, işine odaklan yeter birader. Monica Bellucci'nin taş olduğunu cümle alem biliyor zaten. Hatırlatmana gerek yok..

1 comments:

Adsız dedi ki...

monica'nin fotograflarini koyup durma bozusuruz.