Cuma, Haziran 29, 2007

Ümit Karan gelir mi?

Ben bu olası transferle ilgili yazıya başlarken, henüz konuya ilişkin resmi bir açıklama gelmedi iki taraftan da, ama bir gerçek var ki, bizim yönetim Karan'ı istiyor. Muhtemelen Ümit de daha fazla para kazanmak istiyor. Yakında netlik kazanır hadise..

Neyse ben esas mevzuya geçeyim. Galatasaray forması giydiği günden beri, Kadıköy'deki her maçta çirkeflik yapan bir topçuyu takımda görmek ister miyim? Tabii ki hayır.Lakin bizim yönetim Tümer Metin'i de istememize rağmen transfer etti. Yani bizi ipleyen yok. Oyuncunun golcülüğüne diyecek lafım yok. Zaten geçen sene çevremdeki birçok kişiye "Hacı! Ümit Karan bizde olsa, açık ara şampiyonduk billah" demişliğim mevcuttur. İnkar edemem bunu...

Eğer Ümit Karan'ı alırsak, takıma faydalı olur. Hatta abartıyor mu dersiniz bilmem ama seneye gol kralı da olur diye gaz bir cümle kurayım ben. Bi de buna ek olarak yabancı kontejanını da korumuş oluruz (son satırlara doğru karşımızda transferi onaylayan bir Ortega var sanki..). Bu arada Kalli-dede- Feldkamp ise Ümit Karan'ı antremana almamış "aklında Galatasaray yoksa, işte kapı işte sapı" demiş. Eleman sağlam koymuş lafı. Bu kadar duman hayra alamet değil. Belli ki boğazın iki yakasından da ateşler çıkıyor. Hayırlısı olsun diyeyim son olarak. Tümer Metin'i kaldıran bünyemiz, Ümit Karan'a da alışır...



*Kadıköy'deki son maçtan bir enstantane..Hava topu mücadelesinde M.Aurelio ve Ümit Karan çarpışıyor. Daha sonra Karan kanlar içinde kalıyor ve Galatasaraylılar birçok web sitesinde o görüntüyü Kadıköy'de dehşet vol.üm bilmem kaç diye kamuoyuna sunuyorlar. Özetle bir Galatasaray klasiği... O fotoğrafı bulamadım şimdi ama yakında tekrar düşer net ortamına...



0 comments: