Pazartesi, Şubat 19, 2007

Là où vous allez Anelka? (Yine nereye Anelka)


Tamam, büyük topçusun birader, ki cümle alem bilir hayranın olduğumuzu ama sen de iyice bokunu çıkardın artık. Wikipedia bile(m) başa çıkamıyor senin kariyerinle. Kimilerinin rüyaları senin için sadece "history"den ibaret anasını satayım...


***

"İlk tercihim Premier League olduğu için Werder Bremen ve Lyon'u geri çevirdim. Elbette ben de Şampiyonlar Ligi'nde mücadele eden bir takımda oynamak isterim ama benim de kendimce planlarım var".
FourFourTwo Dergisi Fransa edisyonuna konuşan Nicolas Anelka çarpıcı açıklamalar yaptı. "Ben Parisli olduğum için Fransa'da sadece PSG forması giyebilirim. Yalnızlığı ve rahatsız edilmemeyi seven bir yapım var, bu sebeple İngiltere'yi çok seviyorum" diyen başarılı oyuncu Bolton'da takım olarak iyi performans sergilediklerini belirtti. "Takım bana ayak uydurmuyor, zaten takım olarak iyiyiz" diyen Anelka daha önce kiralık gittiği Liverpool'un kendisini tutmak istemesi halinde seve seve kalmayı kabul edeceğini belirtti. İngiltere'de takım arkadaşları veya menajerlerle hiç sorun yaşamadığını belirten Anelka "Diğer ülkelerde sorunlarım oldu ama bunu İngiltere'de asla yaşamadım" dedi




0 comments: